Is er een speelfilm over het leven van Mohammed?

Het leven van Jezus is vele malen verfilmd, de biografie van Boeddha komt in meerdere films voor, het Hindoeïsme kent Bollywood versies van de Ramayana en andere epossen. Maar.
.is er ook een verfilming van het leven van Mohammed?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wel heel veel films over het leven in de tijd van de profeet (vzmh).
Maar die komen op de Arabische zenders (zoals ; iqraa)
Er zijn ook veel boeken over het leven van de profeet (vzmh) ik hoop dat je zal vinden wat je zoekt!

Het beste antwoord

Er is inderdaad een speelfilm over het leven van Mohammed.
De film heet; " Mohammed de laatste
profeet" en is in het Nederlands nagesynchroniseerd. De film kun je in hal 32 of 33 kopen van de zwarte markt in Beverwijk. Je moet vragen waar de Moskee is, onderaan de trap van de moskee is een Islamitisch boek winkeltje, ze verkopen er ook kookboeken en films, waaronder deze film. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja zat. Moet je bij een Turkse videotheek kijken.
Allemaal zoetsappige films waarin Mohammed afgeschilderd wordt als The Man!! Hihi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij mag mohammed niet worden afgebeeld of voorgesteld. Dus waarschijnlijk vind je hier geen serieuse films over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel degelijk een speelfilm over de profeet Mohamed (saw). Deze heet In het Engels The Messenger. De officiële naam is in het Arabisch en dat is Ar Risalla.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze is ook in het nederlands te koop onder de naam Risallah