Eumovies is een site waar het echt gratis is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien heb je hier iets aan

www.youtube.com/movie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kijk ze meestal op www.directmovie.nl. Kun je gewoon gratis kijken, best prima en werkt bij iig altijd goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken echt een hele goede site: www1.zmovie.tv Je kan er duizenden films legaal bekijken, wel veel reclame enzo, maar je komt er wel uit. Ik gebruik het altijd.

Toegevoegd na 25 seconden:
en ja

Toegevoegd na 1 minuut:
ja, het is www1, geen www.1 Wel raar natuurlijk, maar het is voor de duidelijkheid geen typefout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik doe dat altijd bij euromovies en youtube
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stagevu.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Movie25.. alles compleet gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik volg ze op www.movie2k.to
Of dit legaal is zou ik niet weten (ik vrees van niet, aangezien ook de films die pas in de bioscoop uit zijn beschikbaar gesteld zijn) maar het is wel compleet gratis ( maar er is geen nederlandse ondertiteling, dus je zou het met je engels moeten doen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet moeilijk om deze sites te vinden. Ik heb gezocht en een aantal legale voorbeelden zijn Sony Crackle en IMDb-TV.