Welke film is dit? het is een Franse film, waarin een vrouw haar zoontje kwijt raakt tijdens een kinderfeestje

Ze zijn pas verhuisd en aan het einde van de film blijkt dat het kind al tijden in de kelder opgesloten zat, per ongeluk en daar is het gestorven. ze vindt hem dan dood op de grond in een dekentje. er komt in de film ook een denkbeeldig vriendje voor van het zoontje en het is een spannende film.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik nog een keer:P Het einde klopt helemaal en denkbeeldig vriendje ook. Alleen kan ik verjaardagsfeestje niet meer herinneren. Ben benieuwd of het de juiste is:D

Antwoorden (1)

El orfanato is het geloof ik.. Het is trouwens een spaanse film..

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier nog even een link.