Itunes en Piratebay of gewoon uit de winkel (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een film hebt of gedownload hebt via Vuze of een soortgelijk programma moet je ze zeer waarschijnlijk eerst converteren naar .mp4 voordat je ze toe kunt voegen aan iTunes en ze kan synchroniseren met je device.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een YouTube filmpje bijv kan je downloaden op www.savevid.com
Je moet de link hebben van de YouTube filmpje of metacafe of iets anders.. Dan ga je naar savevid en zet je de link en klik je op download en dan hq of welke kwaliteit je maar wilt.
Dan maakt savevid van je filmpje een .mp4 die hij bewaart bij mijn documenten of wat je maar hebt Geselecteerd, dan ga je naar iTunes en dan linksboven archief->voeg toe aan bibliotheek-> filmpje selecteren->open en dan ga je bij bibliotheek naar films en kopieer je de filmpje naar je iPod.
Hoop dat dit geholpen heeft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een Mac hebt kan je met het progamma isquint mp4tjes van je bestand maken