Ik gok duitsland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zet mijn geld ook op Duitsland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In nieuw Zeeland worden ook veel films op genomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sowieso duitsland en polen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Brazilië.

Dit land heeft meer dan 160 miljoen inwoners en is letterlijk en figuurlijk verslaafd aan de TV. Alle films en series zijn nagesynchroniseerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Amerika. Daar word gemiddeld 80% van de opgenomen setdialogen (bij blockbusters) opnieuw ingesproken. Of bedoel je dat het origineel word vervangen door een nieuwe taal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anders Brazilië!