Hoe heet de film met groep mensen die in een huis zitten (Big Brother) om miljoen te winnen en dan horen dat ze elkaar moeten vermoorden

Ik ben op zoek naar een film. Waarbij een groep mensen in een huis in de bossen zitten. De persoon die als laatste overblijft wint geld (big brother idee). Dan blijken er mensen tegen betaling op een site die mensen in dat huis in de gaten te houden. De mensen in dat huis krijgen dan ineens van de maker van het programma te horen elkaar te moeten vermoorden. Niemand wil dat doen, maar er zit een ingehuurde moordenaar tussen die 1 iemand vermoord om de rest aan te sporen, en dan begint het kat en muisspel. De mensen gaan online steeds meer betalen om het te kunnen zien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

"House of 9"

uit 2005
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb er een paar gevonden die (deels) aan de beschrijving voldoen.

Series 7: The Contenders (2001)
Zes willekeurige Amerikanen worden uitgekozen om mee te doen aan een reality-tv programma waarin de deelnemers elkaar moeten vermoorden totdat er maar één iemand overblijft.

El Nominado
Jaar: 2003
Regie: Nacho Argiro en Gabriel Lopez
Acteurs: Sebastian Layseca, Christian de la Fuente
Verhaal: Een televisiezender verliest de rechten op het wereldkampioenschap voetbal en besluit daarom de meest extreme reality-tv show ooit te creëren. Iedereen heeft echter zijn buik vol van het reality-televisiefenomeen en de kijkcijfers zijn laag. Wanneer één van de deelnemers genomineerd wordt om de ondergrondse bunker te verlaten, slaan zijn stoppen door en hij vermoordt één van de andere kandidaten. Plotseling wordt iedereen fan van het programma.

My Little Eye
Jaar: 2002
Regie: Marc Evans
Acteurs: Kris Lemche, Sean Cw Johnson
Verhaal: Vijf twintigers laten zich vrijwillig zes maanden lang opsluiten en filmen in een afgelegen huis. Het prijzengeld bedraagt 1 miljoen dollar. De belangrijkste spelregel: als iemand, om welke reden ook, vertrekt, verliest iedereen. Dat is aanvankelijk een gemakkelijke opdracht. Het spel wordt echter moeilijker als een onbekende het huis binnensluipt en de deelnemers één voor één vermoordt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zie nu bij de reacties dat je hem al gevonden had en dat het My Little Eye is.