ja, dat doe ik wel. Maar ik zie er betrouwbaar uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij mag het niet, maar wordt water soms getolereerd.
je moet niet met een blikje chocomel, zak chips of flesje bier aankomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij mag je dat niet drinken maar ik doe het vaak wel, moeten ze maar niet zulke hoge prijzen vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou laptoptas lijkt me niet handig, maar ik smokkel ook drinken en wat te eten mee als ik naar de bios ga. Ze vragen daar echt wel te veel voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb iig nooit problemen als ik eten en drinken mee neem naar de bios.volgens mij mag het oficieel niet maar ik woon niet in een grote stad mischien zijn ze hier makkelijker ik zie nooit tas controle of wat dan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor geeen probleem:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom net uit de bioscoop (Rotterdam) en had 3 tassen bij me. Zat echt van alles in, broodjes, smarties, limonade. Niemand die er naar keek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mag niet, maar het gebeurt wel. Logisch want ze vragen ontzettend veel geld voor het voedsel. Gewoon in je tas en mondje dicht. Dus niet met een A&H tas met krakende zakken chips aankomen. Bij mij hebben ze wel eens gevraagd om het bonnetje omdat ik heel lollig aan het doen was met een krakend zakje chips. Gelukkig had ik die daar wel gekocht.