Ik zoek een website waar moelijk te vinden, of door iemand opgenomen documentaires worden aangeboden, iemand die het weet?

Enkele jaren geleden de documentaire 'Malcolm and Barbara: Love's Farewell (2007)' gezien, wil 'm graag op dvd. Helaas kan ik 'm nergens vinden. Niet op google, niet bij de producent, niet in het illegale circuit. Dus ik zoek een website waar je zo'n verzoek kan neerleggen bij iemand die 'm wellicht heeft opgenomen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De documentaire Malcolm and Barbara heet voluit : Malcolm and Barbara- a love story, al kom je Love's Farewell ook wel hier en daar tegen inderdaad.

Deze documentaire over de ziekte van Alzheimer is hier en daar wel (illegaal?) te downloaden,maar daar kan ik je helaas niet mee helpen.

Op de site uit de link kun je hem gratis (in het Engels, dat wel) downloaden of rechtstreeks bekijken als je een programmaatje download.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Even kijken welke versie je klikt ; sommigen kun je maar gedurende korte tijd bekijken en dan verdwijnen ze weer).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed gevonden +
Op het illegale circuit kom je hem wel tegen (heb gezocht) maar daar heb je geen seeders meer,of fouten in de bestanden...
ik denk dat je de enige (of in ieder geval een van de weinige) site(s) hebt gevonden waar hij nog te zien is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja joh ? Dat lijkt me sterk ; je krijgt namelijk honderden zoniet duizenden hits op die titel.

Andere antwoorden (1)

Hier staan best veel goeie documentaires op