hoe kan ik een heel goed filmpje vinden over 11 september 2001 wat niet al te grof is het is voor een spreekbeurt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat heel deze gebeurtenis, deze aanslag eigenlijk zeer grof is? Het lijkt mij dan ook niet dat je minder groffe beelden gaat tegenkomen, want ze weerspiegelen allemaal wat die terroristen teweeg hebben gebracht: Honderden slachtoffers.

In de lagere school heb ik ook mijn spreekbeurt hierover gedaan en besloot een paar scènes te laten zien uit de film die op deze aanslag is gebaseerd; ‘the world trade center’.
Maar als je echt realiteit wilt hebben, zou ik als ik jou was, zoeken op youtube. Je moet zelf oordelen wat jij oké vindt om te tonen of wat té grof is. Als het je doel is om mensen te pakken, een gevoel te geven, dan zou ik echt de beelden laten zien van de aanslag zelf, waarbij de towers in brand schieten of van mensen die gewond zijn. Ook de resten ná de aanslag laten hun indruk achter.

Veel succes! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mischien kun je in plaats van een filmpje een foto's laten zien tenminste dat doe ik tenminste hebben ze bij jou op school wel een beamer of dvd speler dat moet je allemaal regelen en een foto heb je zo maar dat is mijn mening