Wat is jou favoriete Anime/Manga film of serie?

__ __
l l_l l
l _ AVE A NICE
l__l l__l
___
l ' .
l D i
l.___, 'AY!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Manga: Azumanga Daioh, Yotsuba&!
Anime: Death Note, AIR, Claymore, Skip Beat!, Kenshin OVA (dus niet de serie maar de OVA), Macross Zero.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het geven van één antwoord is lastig, aangezien het een beetje afhangt van mijn "mood" op het moment.

- Cardcaptor Sakura
- The Melancholy of Suzumiya Haruhi
- Welcome to the NHK

Dit zijn de drie die in mij opkomen als "favoriet", maar ik kan dus moeilijk een van de drie noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is nu bezig, alleen ze draaien de twee seizoenen door elkaar op chronologische volgorde. Hardstikke onpraktisch.
Dat is simpel;

Gunslinger girl

er zijn er een aantal die wel in de buurt komen van beste en dat zijn dan Azumanga Diaoh en Genshinken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gekke antwoorden...Akira natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pff me hoofd explodeert als ik moet bedenken wat mijn favoriete film/serie is, er zijn echt veel te veel goeie!! Mijn favoriet in de humor-categorie is Golden Boy in ieder geval :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naruto DeathNote