goede sound fx voor filmpje

ik ben bezig met een filmpje maken voor ckv...
alleen nu maak ik dus een vette intro, maar ik mis nog een paar van die FX sound effects.
als je bij 1 minuut kijkt, komt er zoon wapen dat "gescand" word. Daar moeten nog van die geluidjes achter. ook als de text verschijnt. Ik heb al eeuwen lopen zoeken, maar kan niks vinden =/

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik had graag wat gezocht voor je, maar daar heb ik nu geen tijd voor :p;

Zoek eens op YouTube het geluid wat je wilt hebben, denk bijvoorbeeld aan een filmpje waarin mensen worden voorgesteld. Bij sommige (kinder) series word dit op een manier gedaan waar ook zo'n soort 'scan' geluid word gebruikt.
Als je zo'n filmpje hebt gevonden converteer je hem (bv. http://www.video2mp3.net')
Aangezien het filmpje wat je al gemaakt hebt zal het wel geen probleem zijn om het gewenste geluid eruit te knippen en onder je video te plakken.

Ik zal morgen wel even kijken of ik zoiets kan vinden, plaats even een reactie als je zelf al wat gevonden hebt. Anders doe ik de moeite voor niks ;)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goeie website waar ik veel geluiden vandaan haal is www.findsounds.com, misschien dat daar wat te vinden is.