Hoe lang zou de nieuwste film van Harry Potter in de bioscopen draaien?

Ik denk dat ik pas eind december tijd heb om naar de bios te gaan namelijk...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

dan zal hij nog wel draaien
het zijn geliefde films en die draaien vaak lang in de bioscopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Kerst in ieder geval nog, dan gaan er veel mensen naar de bios, speciaal daarom hebben ze de film ook nu uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo lang mensen massaal blijven komen, blijven ze de film wel draaien. Ik kan me herinneren dat de film Avatar echt maanden in de bioscoop bleef, met Harry Potter films zal dit waarschijnlijk hetzelfde zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is pas net in de bios te zien. meestal blijven ze wel een poosje in de bios draaien. tot eind december moet echt wel lukken. en anders komt hij vast wel snel op dvd om te kijken. in de bios is natuurlijk wel gaver maar ja ....