Kan ik mee naar een 18+ film?

ik wilde graag naar de new kids flim maar heb gehoord dat die 18+ zelf ben ik 16 maar mijn nef is wel achttien dus onderbegeleiding van hem kan ik de film binnen komen?

misschien gaat een collega mee van werk hij is 21

Toegevoegd na 1 minuut:
nef is neef

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Alle bovenstaande antwoorden zijn enigzins gedateerd. Sinds 1976/1977 is de filmkeuring 18+ afgeschaft en is nu de maximale leeftijdsgrens 16+. Dus je mag gewoon gaan, ook zonder begeleiding.
Bovendien was de bioscoop exploitant vroeger strafbaar en nu niet meerals te jonge personen gingen kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Nee dat mag officieel niet!

In praktijk zal het vaak wel lukken om toch binnen te komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die collega meegaat zijn jullie samen:
16+18+21=55 / 3 = 18,33 gemiddeld

Maar nee, die vlieger gaat niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die film is voor 18. Jij bent 16 dus nee dat kan niet al gaat iedereen mee
13 jaar geleden
Er is een keer een toestand geweest omdat een echtpaar hun baby in de maxicosi mee had genomen naar de film. Baby was nog geen 18 dus moest er weer naar huis.

Waarschijnlijk mag jij dus ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn die er dan nog...18+ films?In dat geval kunnen ze jou de toegang weigeren,maar ik weet uit ervaring dat ze dit niet snel doen.Toen mijn dochter 15 was wilde ze naar de horrornacht,moest ze wel 16 voor zijn,maar ze mocht toch gewoon naar binnen,ook nadat ze haar id hadden gecheckt.Moet ik erwel bij zeggen dat ze er volwassen uit ziet,maar toch...ze was pas 15.Ik zou zeggen,probeer het gewoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee 16 is geen 18 ook al heb je 'begeleiding'. Als ze controleren heb je een probleem, kom je er gewoon niet in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk mag het toch wel? want dat 18+ is alleen maar een advies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
New Kids is gelukkig 16+ en geen 18+
dus, je komt er gewoon in,
ik zelf word op 8 december 16 dus ben er blij!

veel plezier verder!