Ik zoek een film, waarin een vrouw doet alsof ze zwanger is, en dus een nepbuik opzet enzo, maar hoe heet die?

Ik weet niet meer dan dat de vrouw doet alsof ze zwanger is, en dus alles doet wat je moet doen als je zwanger bent (zoals een nep buik opzetten)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Labor pains
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is hem
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dacht ik al :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke film :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,idd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je :D. Ik vroeg voor vriendin, zij zocht ernaar, en ik dacht via gv kan ik het wel vinden :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je had nog gelijk ook haha. dit zijn echt mijn vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jah, daar ben ik wel blij mee. Ik moet namelijk een beetje indruk op haar maken, en nu heb ik weer indruk gemaakt dat ik echt voor haar bezig ben :$
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe je wel aan bronvermelding bij je vriendin? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhm, ik heb internet gezegt :$

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gaat dat over een vrouw?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wist je niet meer zeker of het echt een vrouw was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, ja ik snap het, het is niet de film zie ik bedoelde, maar ik ga hem toch eens kijken. bedankt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aflevering van JAG