Met welke ster (binnen of buitenland) zou je heel graag een meet and greet mee hebben?

dus wie boeit jou zou dat je daar wel eens mee om tafel wil.
ik vind dr house geweldig en onbetaalbaar. maar dan zou ik nog liever met de scrip schrijven spreken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ken je ook nog andere rollen van Hugh Laurie? Hij heeft echt wel wat, ik vind hem behoorlijk interessant als cabaretier en acteur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ken ik maar vind hem gewoon in house heel goed en is het meest recent volgens mij?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed hoor Bailey, als je zo'n grote fan bent vroeg ik me af of je zijn andere werk ook kende omdat het naar mijn mening nogal van elkaar verschilt. Ik vind zowel House als bijvoorbeeld 'A bit of Fry and Laurie' erg interessant.

Het beste antwoord

JOHNNY DEPP!!!!

Mega fan, in hart en nieren. Waar hij waar hij nu is... Zijn talenten (volgens mijn nederige mening) overweldigend... En dat koppie, ja, dat ook....

Als ik een tweede keus mag hebben... Will Smith, die vind ik in interviews die ik gezien heb, zo lekker gewoon... Ook erg grappig en intelligent, daar zou ik wel een avondje mee kunnen filosoferen denk ik.

Toegevoegd op 08-05-2009 00:28:13
... nieren. Waar hij was, en waar hij nu is...

(tja typen wordt moeilijk als ik het over hem heb... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hoor heel vaak van mensen dat ze mij zo op Johnny Depp vinden lijken. O_o Maar dat terzijde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D dat is een compliment ze zeggen dat ik op adele lijk nou en ik heb echt een paar maatjes minder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Very good second choice 4 me. I wonder why I like Pirates of the Carribean so much :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, staat ook hoog op mijn lijstje.
Who needs brad pitt.

Andere antwoorden (17)

Orlando Bloom, ik vind het een ontzettend charmante man en tja...I am still a woman! With healthy mind and heart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, mag ik dan mee....
Eckhart Tolle...

Een kopje thee drinken samen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij lijkt het geweldig om eens een dag te hangen met Samuel L. Jackson. Of om een paar scènes uit Pulp Fiction met hem na te spelen, die dialogen zijn geweldig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dido Armstrong, gewoon, om eens wat beter te leren kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om er maar eentje te noemen:
Met Martha de weergaloze Braziliaanse sterspeelster van het Braziliaanse nationale elftal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat ik dat geluk nu hebben, met mijn favorite zangeres.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Edsilia Rombley. Mooi en altijd vrolijk. Heeft ook een leuk gevoel voor humor. Ideaal!
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu wordt het ook tijd dat wat mannelijke sterren met foto hier verschijnen.
carlos santana ondanks dat hij een succesvolle artiest is, is hij nog altijd 1 van ons!
en ik wil met hem jammen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderstaande heren zou ik allebeide wel eens wat uitgebreider willen spreken.

Van een van beide ben ik onlangs bij een concert geweest, ik heb ook nog een handtekening gekregen, dat was de man die voor ons rechts op de foto staat. Hij is een echte entertainer en naar mijn mening een goede zanger, daarnaast een 'legende' als het op bepaalde muziekstijlen aankomt.

Eigenlijk geldt dit alles ook voor de andere man op de foto, ik zou ze daarom allebeide wel eens wat langer willen spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met Steve Harris, bassist en oprichter van Iron Maiden. Een van mijn grote voorbeelden en ik zou best een masterclass van hem willen. Vraag ik meteen of ie de rest van de band meeneemt, zodat de rest van MIJN band er ook wat aan heeft!
En net als jij zou ik wel eens met een scriptschrijver willen spreken, zoals de twee dames die het script van Lord Of the Rings hebben geschreven. Mijn ultieme wens is namelijk om ooit eens het filmscript te schrijven van een boek (en ik weet ook welk: het Messiah Mysterie, want dat is al eens verfilmd en bijzonder slecht, mag ik wel zeggen: met B-acteurs en een plot dat totaal afweek van het boek).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou heel graag eens een nachtje willen doorzakken met Bas Haring. Filosoof, schrijver, presentator, docent, programmamaker en mateloos interessant voor mij. Zijn programma "stof" liet mij ook daadwerkelijk nadenken. Ik ben fan!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bas_Haring
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou graag eens om de tafel zitten met Osama Bin Laden. Klinkt misschien bizar, maar ik ben echt benieuwd naar de reden waarom hij zijn acties deed; gewoon eens de mens achter de idioot leren kennen.

Daarbij is het wel handig om gelijk even aan de Amerikanen door te geven dat ik een Meet and Greet met hem heb zodat ik die miljoenen kan incasseren die ze hebben beloofd voor de gouden tip over zijn verblijfplaats :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tony Hawk, Sergio Herman zijn toch echt wel de gasten waar ik wel eens zou willen babbelen

Weet je trouwens zeker dat je een meet and greet zou willen met Hugh Laurie?? (zie plaatje hieronder)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Donald Sutherland, maar ik geloof dat hij wel erg oud is.
Leeft die nog? Hij heeft een aantal interessante films gemaakt. Van mij mag hij gewoon een verhaal daarover vertellen. Gewoon horen hoe hij tot de keuze van die scripts is gekomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh wow... Orlando Bloom en Johnny Depp hebben al afspraken las ik hierboven. Maar er blijft genoeg over.

Ik zou wel een meet en greet willen hebben met voetballer Ricardo Izecson dos Santos Leite (beter bekend als Kaká). Niet alleen meet & greet trouwens, hij zou me direct wel even wat dingen mogen leren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kip 2: Wenthworth Miller van Prison Break :)

Kip 1: Mark Hoppus van Blink 182! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten, en dat geeft me eigenlijk best een lekker gevoel!