Zolang ze niet met het Heintje Davidssyndroom te maken krijgen zijn ze officieel gestopt.

In de jaren 80 ook Doe Maar officieel gestopt maar tegenwoordig treden ze weer samen op, hebben dus ook last gekregen van het Heintje Davidssyndroom.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het geld op is en de solocarrières niet zo vlotjes lopen als verwacht, dan laat een reünie niet lang meer op zich wachten....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ben toch eigenlijk benieuwd wie er een min gegeven heeft en waarom
De band zelf zegt een 'break' te hebben van 1,5 jaar om meer tijd te kunnen spenderen met familie en vrienden en om eventueel te werken aan een solocarrière. Veel mensen denken/zeggen echter dat dit het einde is van de band, omdat Louis vader is en Harry in een film gaat spelen en een contract heeft getekend voor 3 solo-albums. Bovendien lijkt hun laatste liedje (History) op een afscheidsliedje als je naar de tekst luistert en naar de clip kijkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ze komen terug. Harry heeft het zelf gezegd.