Hoeveel kost een meet and greet met shakira?

Ik zou heel graag als shakira naar belgie komt een meet and greet hebben maar weet iemand hoeveel dat kost ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K
Poet
8 jaar geleden
http://globaltalentbooking.com/shakira.php
Hier kun je het vragen

Antwoorden (1)

Het ligt er enorm aan, wil je een privé meet and greet of gewoon in een hele lange rij staan, foto en knuffel en weer door. de prijzen verschillen nog steeds heel er. je kan denken voor een foto en weer weg dat je ong. 20 tot 50 euro betaald, maar voor echt een ''smalltalk'' betaal je zo 100 tot 200 euro.