hoeveel kost een brief naar London?

Ik wil graag een fanbrief sturen naar Benedict Cumberbatch.. en Martin Freeman... en Andrew Scott.
Ik heb de adressen al, maar om een brief naar Andrew Scott te sturen moet je International Reply Coupons meesturen..:

"Andrew absolutely loves receiving fanmail, reads everything, and writes back as much as possible. But sometimes, he receives something that he isn't able to reply to as the sender hasn't included a postage pre-paid and self-addressed envelope, and often these are letters and messages he would really love to reply to - he even said he finds such a situation heart breaking at times!

So if you send something to Andrew that you've put a lot of effort into, make sure to include a pre-paid, stamped and self-addressed envelope, with International Reply Coupons if your are sending from overseas, so he can reply to you - as if he could he'd reply to everyone!"

Wat betekend dat? Ik heb namelijk ergens anders gelezen dat IRC's niet meer in Nederland te koop zijn. Hoe moet ik nu een brief sturen, waarbij ik ook nog kans heb dat hij reageerd?

En dan meteen nog een vraag; bij Martin en Benedict kan je gewoon een brief sturen. (als je je eigen adres er maar bij stuurt) Maar hoeveel kost het om een brief naar London te sturen? (laten we zeggen 3 A4tjes in een envelop).

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt aan het gewicht
0 - 20 gram
€ 0,79
1x Europa 1

20 - 50 gram
€ 1,58
2x Europa 1

50 - 100 gram
€ 2,37
3x Europa 1

100 - 250 gram
€ 3,16
4x Europa 1

250 - 500 gram
€ 6,32
8x Europa 1

500 - 2000 gram
€ 8,69
11x Europa 1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de IRC's; hoe kom je daar dan aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een goed IRC programma voor Macintosh is ircle. Je kunt het ophalen op de ircle Home Page. Homer kun je beter niet gebruiken; het is al zeer lang niet meer ge-update en je kunt er niet overal meer mee inloggen.
Voor Windows (3.1/11 of Win95) de beste keus op dit moment is mIRC. Je kunt het ophalen op de mIRC Home Page.
Ook een goede keus voor Windows is Pirch, wat je kunt vinden op de Pirch Home Page Als je een shell account hebt (op Utopia inlogt) kun je op IRC inloggen door eenvoudigweg irc in te tikken achter de prompt.
Hiermee kom je met je gebruikersnaam op de default server terecht. Voor een andere nick en server type in irc ; dus bijvoorbeeld irc Newbie irc.undernet.org *Waarschuwing*: of je nu vanuit een shell irc't, van een PC, of van een Mac, draai nooit scripts (programmatjes die automatisch commando's voor je uitvoeren) waarvan je niet weet wat ze doen of waar ze vandaan komen.Er zijn vier grotere netten; IRCnet, EFnet, Undernet en Dalnet. Dan zijn er nog vele middel-grote en kleinere netwerken.
De grote netten hebben zeer veel kanalen, zeer veel mensen, maar doordat ze druk en groot zijn, hebben ze ook vaak meer last van lag, netsplits, en flooders De kleinere netwerken, oa XWorld, Chatnet, Starlink, Newnet en nog veel meer (kijk eens in het lijstje servers wat bij je irc programmatje komt) hebben minder kanalen en minder mensen, maar vaak wel heel gezellige groepjes, en stukken minder last van lag, splits en flooders.
Nederlanders vind je veel op IRCnet (irc.xs4all.net, irc.sci.kun.nl, irc.nl.net), Undernet (Amsterdam.nl.eu.undernet.org, Diemen.nl.eu.undernet.org) en EFnet (irc.nijenrode.nl).
Als je voornamelijk met een vast groepje vrienden wilt praten, is een van de kleine netwerken de beste keus; je hebt dan de enige duizenden kanalen en vele duizenden gebruikers niet nodig, en alleen maar last van de drukte. Probeer eens XWorld (irc.xworld.net) of Newnet (eu.newnet.net).