Ja. Zelfs de grapjes die hij tussendoor maakt zijn niet spontaan. Allemaal regie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hmm, dat kan er ook nog wel bij. Dat joch wordt al totaal geleefd...
Ja reken daar maar op. Alle artiesten studeren hun optreden in. Tot en met de verhaaltjes en grapjes tussendoor
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Te laat, i already said so..
anneliez
11 jaar geleden
ja als ik jouw antwoord had gezien (geen idee waarom niet) had ik me de moeite bespaard
anneliez
11 jaar geleden
allebei een beetje ;)
Alles wat een artiest doet, blijft haast in elk concert van een bepaalde tour hetzelfde. Alleen wordt er met kleding regelmatig veranderd, maar zelfs dat blijft vaak hetzelfde. De act blijft precies hetzelfde of er moet wel iets heel speciaals zijn. Als Justin Bieber bij een bepaald nummer van hem iemand uit het publiek naar voren haalt, zal dit waarschijnlijk bij elke show dat zo zijn.