Ik neem aan dat je Joan Collins bedoelt. Ik ken haar nog van Dynastie....maar ik ben dan oook een oude lu...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@javaansezware haha:P
De blonde oude dame op het rugbyveld is Betty White. Zij speelde Rose in The Golden Girls, een oude tv-serie.

De donkerharige in de kleedkamer is Joan Collins, die speelde Alexis in Dynastie, ook een oude serie (maar dan meer in het genre Soap).

Toegevoegd na 37 seconden:
Pardon, het is Dynasty (2x Y) :)