waar kan ik one direction volgen? bijv als ze een keer op de radio komen en dat je meteen ziet welke dag/datum het is

een keertje kwamen ze op de radio en ik wist daar niks van en de volgende dag zag ik dat ze op de radio waren en ik wil weten bij welke site ik ze kan volgen?

Toegevoegd na 11 minuten:
hoeft niet persee radio

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat soort dingen liggen niet zo makkelijk. Het is niet dat er een radiogids is met zeer gedetailleerde informatie over elk programma (als zijnde: wie komt waar wanneer). Ik denk toch dat het het verstandigst is om je te abonneren op elk social media-kanaal van de groep. Facebook, Twitter en Rss hebben ze in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is haast onmogelijk, er zijn legio internetradio's. Want ze mogen dat zelf bepalen.