is Dr.Phil voor twee keer getrouwd?

er staat bij wikipedia dat tweede vrouw is, maar heeft hij dan eerder huwelijk gehad met andere vrouw? En wie is die vrouw dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dr.phil is echt echt een player..

Het beste antwoord

Zijn eerste echtgenote, cheerleader Debbie Higgins McCall, werd angstvallig geheim gehouden totdat in 2002 een verhaal in Newsweek verscheen over 'de geheime eerste vrouw' van Dr. Phil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is dan logisch, dat hij voor de tweede keer getrouwd is als Robin zijn tweede vrouw is.

Hij is eerst getrouwd geweest met Debbie Higgins McCall in 1970. 3 jaar later zijn ze gescheiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had je gemakkelijk op Wikipedia kunnen opzoeken wat ik ook heb gedaan. Het antwoord is ja
eerste huwelijk met Debbie Higgins (1970–73)
tweede met Robin Jameson (1976–vandaag de dag)
met zijn tweede vrouw heeft Dr. Phil twee kinderen: Jay en Jordan.

Toegevoegd na 47 seconden:
met wikipedia opzoeken bedoel ik de Engelse wikipedia
Bronnen: