Dat is Billy Crawford!!! Lekkertje geworden hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou... ik had er ook zo verliefd op kunnen worden toen ik nog een brugpieper was hoor ;-) (bij de foto van gjeetee bedoel ik) Mooi koppie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker weten :D hahaha vond em toen al leuk toen ie in zn clips zo lekker stond te dansen (A) Keep On Trackin. Zoek maar es op op youpietoep (ajbwib))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=qBfqcVUK8Q0
ghihi dit vond ik toen al afschuwelijk..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal de leeftijd wel zijn :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter zou er ook niet op vallen, maar dat kwam dan vast doordat mama had gezegd dat ze dat een leuk jochie vond ;-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps! Ik zie net dat je maar vijf jaar ouder bent dan zij ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, goed antwoord! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind hem - als man zijnde - ook een lekker ding hoor. Beide foto's hoe verschillend ze ook zijn.
En nu niet meteen zeggen, dat ik een vieze ouwe man ben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha :-X ik zeg niks! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
euhm waarom dat -duimpje??? :-s beetje wazig.. weet toch wel 100% cker dat het Billy Crawford is..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Dit is die zanger van Roberto Jacketti and the Scooters...

Toegevoegd na 10 minuten:
Zonder 'die zanger van' dus. Want dat is dus Roberto Jacketti...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hm ik herken m hier niet tussen.. http://www.rockart.nl/images/Roberto%20Jacketti%20&%20the%20Scooters.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erik van der Hoff, alias Roberto Jacketti, is dit zeker niet.
Ook Boris Titulaer is dit niet.
Dit lijkt een jeugdfoto van Boris "keep the soul alive", van Idols..