Wat heeft Conrad Murray gedaan waardoor MJ is overleden?

Welke handelingen heeft de lijfarts verricht waardoor MJ is overleden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Murray is schuldig bevonden aan (zoals dat in juridische termen heet) "onvrijwillige doodslag" door toediening van een overdosis van het verdovingsmiddel Propofol.

Jackson, die al jarenlang verslaafd was aan allerlei medicijnen, had o.a. last van chronische slapeloosheid. Het medicijn dat Murray hem gaf, is een middel dat bij operaties wordt gebruikt om patiënten onder narcose te brengen. Op die manier wilde Murray hem afhelpen van zijn slapeloosheid. Eerst beweerde de arts dat Jackson zelf de overdosis had ingenomen, maar later trok hij die verklaring in.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Saillant detail: het spul is wit van kleur, en Michael noemde het 'zijn melk'. Hij kon niet slapen als hij z'n portie melk niet had gekregen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (2)

Hij heeft aan Michael Jackson een overdosis slaapmiddelen voorgeschreven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dr. Conrad Murray is veroordeeld tot onvrijwillige doodslag. Hij was de persoon die Michael Jackson de fatale medicatie toediende. Hij werkte in opdracht van de superster die nou eenmaal graag zijn zin kreeg