Hoe heet die ene acteur en actrice die al bundy en die andere die kelly bundy speelt in married with children?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Frimu2
12 jaar geleden
Ed O´neill was toevallig vandaag in het nieuws omdat hij een ster op de walk of fame gekregen heeft.

Het beste antwoord

Ed O'Neill en Christina Applegate.
Amadea
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
He wist ik ze een keer uit mijn hoofd is Amandea me voor :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea, vertel even erbij wie wie is in de serie
+1
Amadea
12 jaar geleden
Er zijn geen travestieten in die serie, dus het lijkt me duidelijk wie welke figuur speelt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@musa
Onderstaand antwoord zal u waarschijnlijk beter bevallen :P

Andere antwoorden (1)

Hier kan je de gehele cast zien:
http://www.imdb.com/title/tt0092400/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er wordt alleen gevraagd naar de namen van 2 spelers uit deze serie en niet van de hele cast.
daarom gaat mijn plusje naar amadea