Wat doet Sinterklaas de rest van het jaar?

Z'n boot zal niet eerder dan november uit Spanje vertrekken en voor oud-en-nieuw zal ie allang weer thuis in Spanje zijn. Er blijven zeker 10 maanden over!

Wat doet die man al die tijd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Altijd al willen weten inderdaad :o

Het beste antwoord

Nou uitrusten van die weken in Nederland

daarna
* workshops en managementtraining geven aan de Zwarte Pieten.
* Fitnessen
* Zich inlezen in de huidige benadering van stoute kinderen en de multiculturele samenleving
* Orientatie op speelgoed ontwikkelingen
* Snoep voorschriften bestuderen

etc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 creatief!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 prachtig en logisch, ik zie het helemaal voor me!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hebben ze jou dat verteld? toen je een jaar of 6 was?
ha ha ha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Monique: ik heb medelijden met je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vond deze het leukste en je antwoord kreeg ook de meeste stemmen.

Andere antwoorden (19)

Sinterklaas is niet echt, dus hij doet wat jij wil dat hij doet. Hij bestaat alleen in je hoofd ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet nu maar even met de harde werkelijkheid geconfronteerd worden...

Sinterklaas bestaat niet! dat is gewoon de buurman of je opa of Bram v/d Vlugt met een aangeplakte baard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bruut!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die was hard he? sorry ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hansv, dankusinterklaasje!
Ik moet je teleurstellen, Smurf, maar Sinterklaas is geen roeping maar een deeltijdbaan. Op dit moment zijn zo ongeveer alle Sinterklazen bezig te doen wat ze altijd doen, met uitzondering van die ene week in december.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet toevallig dat Sinterklaas 11 seizoenen het personage de Cock in de serie Baantjer heeft vervult...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee joh, dat was de oude Hoofdpiet. ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die starbless gelooft ook alles, he....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Marleen: Whatever... Ik volg dat ook al zeker 25 jaar niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, tja, ik heb kinderen die nog maar nét Sinterklaas-af zijn, dus ik moest wel. Maar al die tijd is de hoofdpiet al Erik van Muiswinkel volgens mij. Als die het nu nog is, want ook mijn jongste ins nog maar net een jaar geleden van d'r geloof gevallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En wat deed Tony Eijck dan precies? Daar kwam mijn moeder tenminste net mee aan de telefoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tonny Eyk speelt piano:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tonny_Eyk
Het zal je misschien niet verwonderen
De sint is dan zich aan het afzonderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op het strand liggen
- alle brieven die hij het afgelopen jaar heeft gekregen sorteren.
- daten
- sollicitatieprocedures met nieuwe pieten afhandelen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daten? die ouwe man?
trouwens... moeten er geen pieten uit met die crisis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jaaa..ook de sint doet aan daten, zoals ik al zei in een andere vraag: een hoop mensen g**len ook op oudere mannen, en een baard maakt het nog lekkerder :-p
Na nieuwjaar laat hij eerst zijn bovenbenen behandelen in een speciale benen kliniek.
Door het zitten van al die kinderen op zijn schoot is daar, na het velloos worden van zijn bovenbeen, infectie ontstaan en deze kan nu alleen genezen worden door huidtransplantatie.
Hiermee is hij wel tot eind mei zoet.
Daarna nog iets met zijn voeten (op en af stappen van zij paard) voordat dat over is, is het al eind augustus.
Dan zit hij nog steeds met een chronische schouder blessure, omdat hij de laaste keer 2 maal van het dak geflikkert is, de eerste keer viel nog wel mee, maar de laatste keer moest hij met de traumahelikopter mee.
Ja daarna is er weer het gewone werk, moet hij nog wel even oppassen voor zijn muisarm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 je bent goed op de hoogte, zeg... een kennis van je?
Maar die muisarm moet je me nog even uitleggen, hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinterklaas weet wel alles van jou, maar jij niet van hem.Hij steekt veel tijd in de antwoorden ,vragen en reactie's van g.v. om te kijken of alles wel door de beugel kan dus hij zit veel achter zijn laptop, te veel dus, vandaar die muisarm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twijfel nog.
Kadootjes inkopen :3
Pieten trainen.
Paard verzorgen. :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om alle kinderen volgend jaar weer een cadeau te kunnen geven is hij in burger aan het bijklussen.Hij verkoopt ijsjes op het strand en is ook actief als tolk voor toeristen(hij spreekt immers alle talen).Daarnaast moet hij zijn paard trainen om de komende sinterklaas weer actief te kunnen zijn op de daken en is hij soms undercover in Nederland om te kijken hoe eenieder zich gedraagd/misdraagd .Vroeger verdiende hij nog veel geld als artiest maar daar heeft hij nu niet meer zoveel sucses mee.Een van zijn grootste hits was zelfs naar jou vernoemd te weten "HET SMURFENLIED"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de openbaring. Altijd al gedacht dat die Pierre een kinderlokker was....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi!
Bijklussen als Kerstman en Paashaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Smurf;

Rond deze tijd zit ik nog poepiebruin;
met een glas whisky in de achtertuin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sint zit heel het jaar te denken
Wat hij iedereen moet schenken
Rekening houdend met cadeaus van eerdere jaren
Probeert hij die klus voor november te klaren
Hij moet wel oppassen wat hij doet
Want een dubbel cadeau valt nooit goed
Om met de moderne tijd mee te gaan
Heeft hij alles wel in de computer staan
Maar om ook de nieuwste snufjes te kunnen geven
Moet hij zich in alles kunnen inleven
Uiteindelijk krijgt hij het wel voor elkaar
En op 5 december is altijd alles klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je er wel eens op gelet hebt hoeveel werk Sinterklaas en zijn Pieten verzetten tussen half november
t/m 5 december. Zij stoppen hun volledige energie in deze
3 weken. Talloze TV-optredens. Overal cadeautjes brengen, pepernoten strooien, handjes geven, liedjes aanhoren en
noem maar op. Voor slapen is (bijna) geen tijd.
Sinterklaas is in staat zich de rest van het jaar volledig op te laden om in november en december al dat werk op zich te nemen. Daarna is het dan ook tijd voor de sintabbatical van een maand of 8. In september en oktober werkt hij zijn grote boek bij en gaan de Pieten cadeautjes inpakken en hun acrobatiek trainen.
Niet verder vertellen hoor, want het is eigenlijk een groot geheim wat de Sint doet na het heerlijk avondje. Je ziet hem ook nooit vertrekken op 6 december, terwijl hij nog wel jarig is dan. Hij wil erg graag dat het een mysterie blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij houd toch nog steeds de kinderen in de gaten, hoe weet hij anders in december of die kinderen heel het jaar lief zijn geweest?

hij zal er wel in een geestelijke vorm zijn in de vorm van een vader en een moeder ben ik bang, want ik heb al heel lang niks meer gekregen. :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan het sparen om op 5 december weer een pak van 300 euro te kunnen huren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als echte geestelijke betaamt: rommelen met de pieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom op, denkt dan niemand aan die gigantische boot van hem! Hoeveel tijd aan onderhoud denk je dat hij daar aan kwijt is!!! En het wassen/strijken/verstellen van zijn mantels (ja, hij heeft er meer dan 1) want zover ik weet is er echt geen mw. Sinterklaas!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar heeft hij toch die pieten voor? Of mogen die alleen schoorstenen vegen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duh, elk bedrijf heeft een directeur nodig!
- Spionnen erop uitsturen om er op toe te zien of de kinderen zich wel of niet gedragen
- Pieten inschakelen om:
* inpakpapier/plakband/strikjes in te slaan
* voor spion te spelen
- Toezicht houden op het werk van de pieten
- Paardrijlessen volgen
- Tekeningen ophangen en plaats maken voor nog meer tekeningen
- Maten op laten meten voor een gloednieuw sinterklaas pak

Joh, die man heeft het maar druk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sinterklaas schnabbelt bij als MJ