Wanneer kun je eigenlijk bij Beyonce(of wie dan ook) dansen?

De dansers in beroemdheden hun clips zijn natuurlijk altijd echt goed maar hoe word je een van die dansers? Zit je dan eerst op een school/vereniging/team/club? Of is er gewoon een casting daarvoor? Timor Steffens kwam bij Michael Jackson door Dan Karaty maar hoe zit het dan met andere dansers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

vroeg beginnen, goeie dansschool
talent hebben en dan ontdek worden als talent
en verder leren dansacademie etc etc
veel producties doen optreden ed en oh ja naar hollywood verhuizen ze moeten je kunnen vinden of beter gezegd je zult in de spotlight moeten gaan staan om op te vallen

een talenten show is zeker een goeie plek waar je geluk kan beproeven maar wees er echt wel zeker van dat je net zo goed of beter bent dan de concurrentie

en veel lef hebben