is dat niet die blonde van k4?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
K3
De nieuwste aanwinst van K3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Josina (Josje) Huisman (Heusden, 16 februari 1986) is een Nederlandse zangeres, danseres, presentatrice en (musical) actrice. Ze is sinds 2009 de blonde zangeres van de Vlaamse meidengroep K3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Josina (Josje) Huisman (Heusden, 16 februari 1986)
is een Nederlandse zangeres, danseres, presentatrice en (musical) actrice.
Ze is sinds 2009 de blonde zangeres van de Vlaamse meidengroep K3.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kathleen, die kleine blonde van k3 is weg . en nou hebben ze door een programma een nieuwe deelneemster van k3 en dat is josje .