Ten eerste: met veel doorzettingsvermogen. Verder is het natuurlijk geheel afhankelijk van waarin je beroemd wilt worden, maar de volgende 4 technieken kunnen in veel gevallen worden toegepast:
- Wees het beste in iets, of doe iets voor het eerst.
- Wees het slechtst in iets.
- Wees radicaal anders.
- Wees ergens op de juiste plaats en op het juiste moment.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn twee soorten “beroemdheden”: Mensen met talent en mensen zonder talent. De mensen met talent zijn goed in wat ze doen. Ze kunnen supergoed voetballen, bijzonder pianospelen of zeggen opvallende dingen in de politiek. Het beroemd worden overkomt ze, eigenlijk per ongeluk.
De mensen zonder talent willen beroemd worden om het beroemd zijn. Hoe ze dat gaan bereiken: dat maakt eigenlijk niet uit. Denk maar aan Johan Vlemmix. Hij deed heel vaak mee aan programma’s op tv, maakte carnavalsnummers en frutselde allerlei onzinnige Koningindingen in elkaar.

Alle mensen die beroemd zijn, zijn ooit net als jij ,begonnen met niet beroemd zijn. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen op die regel. Kinderen van beroemde ouders worden makkelijker beroemd dan kinderen van gewone ouders. Maar beroemd worden, bijvoorbeeld als acteur, actrice, filmster of fotomodel, kan iedereen overkomen. Er zijn een aantal dingen die je kunt doen om de kans om beroemd te worden, te vergoten.

Lees verder via onderstaande link.

Succes.....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet op deze manier.Als je dat hier moet vragen heb je dus zelf geen enkel doel in je leven waardoor je beroemt zou kunnen worden .Maar de vraag is toch wel een grap zeker?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe word je beroemd...

Neem bijvoorbeeld acteerlessen of zang lessen. Ook is het erg belangrijk om zo jong mogelijk te beginnen.
Het kan ook zijn dat je ver kan komen in het modellenwerk. Schrijf je daarom in bij casting en modellenbureau's, jij kan er dan juist tussen uit gepikt worden om een bijrolletje te spelen in een film of serie, foto's, toneelstuk of musical enz.
Castings bureau's kan een goede opstap zijn in de goede richting om bekend te worden. Als je je eigen daar inschrijft kan je gecast worden voor figurant in een film. Je denkt nu natuurlijk "wat heb ik nu aan een figuranten rol ", met die rol krijg je toch weer wat extra ervaring (neem figuranten rollen serieus). Het staat ook leuk in je cv.

Het bovenstaande is maar een klein voorbeeldje om bekend te (kunnen) worden. Hopelijk krijg je hierdoor een beetje het idee in welke richtingen je kunt kijken.
Inieder geval succes.

Ps, laat me het even weten als je doorbreekt.

Gr. Nightmar3
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zeggen dat je jezelf moet blijven. Maar noem eens iemand waarvan je denkt dat die vroeger ook zo was. Dus, niet jezelf blijven als je echt in de spotlights wil staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je begint met je gezicht bekend te maken, als je bijvoorbeeld ergens een profiel aanmaakt zet je ook je foto erbij!!!
Ook het gebruiken van een normale naam zonder cijfers helpt altijd...