Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie schieten er allemaal financieel bij in door de dood van Michael Jackson?

De grote bedrijven zijn allemaal wel verzekerd maar waar denk je misschien niet zo snel aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
718

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vrijwel iedereen aan wie hij nog geld moest betalen schieten er bij in. Eigen schuld, dikke bult. Niks geen medelijden mee. Die vent kon alles krijgen, zonder geld te hebben. Alleen omdat hij gekke MJ was en voor de nodige publiciteit zorgde. Een ander mens die zijn hele leven hard gewerkt heeft, zou nooit tegemoet gekomen worden.
Ook al was hij dan zogenaamd failliet, let maar op dat er nog voldoende over is gebleven voor zijn surogaat kinderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik iig geval niet.
en met die bedrijven komt het ook wel weer goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mensen die hem via allerlei vage claims en rechtzaken probeerden geld afhandig te maken. Die moeten nu op zoek naar een nieuwe kip met gouden eieren vrees ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Platenmaatschappij, de organisatoren die zijn vijftig afscheidsconcerten organiseerden.

Lekker boeiend... sorry, maar meer heb ik er niet over te zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De concertorganisator AEG Live, schiet er 250 miljoen euro bij in. Ik vraag me af of ze dat overleven. De eerste 10 van de 50 concerten hebben ze verzekerd, de rest lukte ze niet, wegens Jacksons gezondheid.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik denk dat Michael zelf alles kwijt is, niet alleen financiën...

En ik denk dat er nu enkele verzekeringen zullen moeten gaan uitkeren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pattycon;

Ik vermoed dat Sony, zijn platenlabel, er op korte termijn alleen maar beter van wordt. En zijn faam is groot genoeg dat ze aan zijn muziek nog jaren zullen blijven verdienen. Ik denk dat de concertorganisatoren, eigenaren van stadions en concerthallen, handelaars in merchandise en dergelijke er het meest voor zullen moeten bloeden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De manager van Michael, de bazen van de concertzalen, de organisatoren, de verzekeringen, het personeel, van alles toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paul McCartney die de erfenis op de muziekrechten van de Beatles misloopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding