Wie is dit nou weer??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die persoon moet je net toevallig kennen... Want er zijn zo'n 250 miljoen vrouwen op deze aardbol die ongeveer van die leeftijd zijn.

Het beste antwoord

Het is inderdaad 100% zeker Minnie Riperton.
Op de "In loving memory of ...."-foto op een website ter ere van haar staan wat mensen met dezelfde foto van jouw vraag.

http://www.minnieriperton.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Volgens mij is het m'n oma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij Édith Piaf... de Francaise zangeres uit de vorige eeuw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker Edith Piaf "la môme" niet, was veel magerder en poseerde nooit op die manier.Zou Josephine Baker de zangeres en danseres van de jaren twintig kunnen zijn , alhoewel twijfel blijft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt op Eartha Kitt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minnie Riperton?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat het Minnie Riperton is kijk de vergelijking maar

Toegevoegd op 05-06-2009 14:09:09
o kijk via google afbeeldingen en dan deze link link werkt niet door erop te klikken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Billie Holiday?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is natuurlijk lady gaga