Bestaat zo'n soort systeem, waarbij je wakker wordt door een ring of armband zonder een ander te storen, al?

http://www.slashgear.com/vibrating-ring-arouses-you-in-the-morning-106140/

Toegevoegd na 2 minuten:
Of iets wat erop lijkt of hetzelfde doet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, beweeg je je arm, gaat het lichtje aan. Lekker als je slaapt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar het is wel de goeie kant op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Erg handig is de autoverlichting; zodra u uw arm beweegt licht het display op." Wat heeft de verlichting van een auto er nou mee te maken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar zoiets bedoelde ik :)
http://www.oorakel.nl/hulpmiddelen/Trilhorloge-Vibra-lite-2-259.html € 79 is nog net iets te veel geld voor een wekker :P maar het feit dat het is, is al heel mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.... Het is precies hetzelfde ding.... jouw link en mijn link komen op precies hetzelfde horloge...

Andere antwoorden (2)

voor doven/slechthorenden bestaat er een trilkussen dat je onder je kusen legt, geen idee hoever die trillingen in het bed voelbaar zijn
13 jaar geleden
de Philips wake up light
dat is een lamp die langzaam feller wordt waardoor je langzaam wakker wordt zet het aan jou kant van je bed en het maakt geen geluid (zet hem op 30 min voor dat je wakker wordt en hij zorgt dat je langzaam wakker wordt zie het plaatje)