Wat is de beste klokthermostaat voor in huis?

Ik had altijd een Honeywell en die beviel me goed. Is dit ook de beste, of zijn er nog betere?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn beste ervaringen zijn ook met een Honeywell

De Honeywell Chronotherm serie. Zie link. Deze thermostaten zijn zelflerend. Dat wil zeggen dat ze na een aantal dagen zelf hebben berekend wanneer de verwarming aan moet gaan om de juiste temperatuur te bereiken op een bepaald tijdstip.

Ik vind zelf die van de hema wel goed.

Honeywell is een gerenommeerd merk , en er zijn nog legio andere goede merken . Maar een thermostaat moet ook bij je ketel passen ( modulerend - niet modulerend ) , 2 aansluitingen of 3 aansluitingen . Beste eerst even navragen of die geschikt is .

Wij hebben in het verleden diverse klokthermostaten uit geprobeerd in het bedrijf en prive, (incl. het gebruik van buiten sensors, water sensors en wat nog meer mogelijk was. Het geen ons vele M3 gas heeft gekost maar uiteindelijk zijn we toch weer op Honeywell terug gekomen. Uiteindelijk de meest betrouwbare met de minste kopzorgen en makkelijkste bediening. PS. Ik heb echt geen relatie of aandelen van Honeywell!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100