Ik wil graag een Ps3 kopen en nu zie ik in een folder de Ps3 slim! Als ik die zou kopen kan ik dan nog samen met mensen gamen die een Ps3 hebben?

Een Ps3 Slim is beter. Maar kan ik dan nog Bijv. Modern warfare 2 nog kunnen spelen met vrienden die een gewone Ps3 hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij is alleen kleiner;) Alles functies en games kunnen op beide ps3's gedaan worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschillen PS3 Slim en 'Phat':
Opslagcapaciteit, oude PS3 80 gb, PS3 Slim 120 gb.
Ander design, buitenkant en binnenkant.
Vernieuwingen in hardware binnenin het apparaat, slankere lichtere kast, verbruikt 1/3 minder stroom en de ventilator maakt minder lawaai.
De kast is 1/3 kleiner en 1/3 lichter.

Dat zijn de verschillen, je kunt nog gewoon samen met mensen spelen die een PS3 hebben, er is dezelfde software geïnstalleerd op beide versies van de console.

Veel speelplezier gewenst :)
Kimath