Iemand een idee waar je zo''n koptelefoon (zie plaatje) kunt kopen voor een redelijke prijs? Ik heb alleen zo'n type bij de MediaMarkt gezien voor €25

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
want, je vind 25 euro niet al een redelijke prijs voor een koptelefoon?
capthavoc
13 jaar geleden
dit zijn rotdingen is mijn ervaring ook zoiets gehad klemmen je hele kop af,.... hoofdpijn
is deze draadloos ? dan is 25 euro een prikkie
neem gewoon een kleine van 7,95 of zo
is er een reden dat je specifiek deze wilt ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het juist geweldige dingen. Oordopjes gaan pijn doen aan mn oren en vallen continu uit. Een 'gewone' koptelefoon bovenop je hoofd ziet er niet uit. Ik zoek dus inderdaad iets in die prijsklasse. Mijn vraag was daarom dus ook: 'waar vind ik die' ;)

Antwoorden (1)

Heb je het al eens geprobeerd bij een onafhankelijke vergelijk site? Klik maar op de link en voer de gegevens van de koptelefoon in.