Ik ben het niet eens met het antwoord dat is gegeven. Namaak mp4-spelers zijn zoveel goedkoper en hebben soms nog meer functies ook nog, dus als die proline mp4 speler voor jou genoeg functies heeft en hij is erg goedkoop kun je beter een gokje wagen. Mocht hij dan kapot gaan kun je hem of onder garantie laten repareren of misschien krijg je een nieuwe in de winkel of je koopt voor weinig geld weer een nieuwe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee!

Voor de aanschaf van een iPod of 'iPod-achtige' zou ik, heel cliché, echt grijpen naar de echte iPod van Apple.
Eventueel is Creative ook nog wel aardig. Wel wat goedkoper.

Maar andere (ook Proline) vage, vaak merkloze, mp4-spelers zou ik toch echt mijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het weer niet eens met het antwoord van jef666, namaak mp3/mp4 spelers zijn wel goedkoper, maar kunnen lang niet zoveel als een iPod touch.
Ik ken veel mensen met een 'goedkope' namaak speler die er spijt van hebben deze te hebben gekocht en er ook vaak problemen mee hebben.
Wil je echt een goede speler koop dan een iPod touch.