Ja, op het moment dat je de grens passeert logt je telefoon, als hij aanstaat, automatisch in op een zusternetwerk. Hiervan ontvang je een berichtje (kan 5 min duren).
Wel even 031 voor het kengetal bellen en de 0 van het kengetal weglaten. Nog makkelijker is alle NL-nummer standaard altijd zo in je geheugen op te slaan dan heb je er geen omkijken meer naar waar je ook naar toe reist. En in NL werkt dat ook. Dus b.v. voor Amsterdam:
+31206543210. Je betaald wel iets meer, maar ook daar krijg je een berichtje over van T-mobiel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, daar is geen enkel probleem mee. Alleen zullen de belkosten hoger worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan gewoon want je maakt gebruik van een ander netwerk in België.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kan met gemak maar je moet meer betalen