hoe brand ik foto's op de dvd-rw? HELP!!!

ik heb een dvd-rw en gebruik daarvoor de dvd-writer
ik gebruik het progamma picasa om foto's op de dvd-rw te branden maar op de computer doet hij het wel maar in de dvd-speler doet hij het niet dan zeg ie Bad disk :??
iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen of heeft iemand een handig progamma voor het branden van foto's?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als de dvd niet "gefinaliseerd" is, kan dit problemen opleveren op andere DVD spelers dan degene waar die mee gebrand is. ook kan het zijn dat aan je dvd-speler ligt, is deze wel geschikt voor het afspelen van foto's op een dvd? Of moet er hier gewoon eerst een filmpje van gemaakt worden?

Probeer het eens gewoon via Windows fotobeheer. Ga naar (Mijn) Afbeeldingen en als het goed is zie je bovenaan in de balk 'Branden' staan.

Weet je zeker dat je DVD-speler geschikt is voor DVD-RW's? Sommige spelers kunnen deze niet lezen, wat te maken heeft met de reflectie van zo'n schijf. Dit komt omdat een RW maar zo'n 35-40% terugkaatst (een DVD-R zit op 80%, een normale DVD/CD op 100%), dus je moet wel een gevoelige lens hebben. Daarnaast kan het zijn dat je last hebt van DVD-RW en DVD+RW wat 2 verschillende formaten zijn, maar misschien geldt dat alleen als je wilt branden met je DVD-speler en dus niet voor het afspelen hiervan.

Ik vind Nero wel een handig programma maar sinds ik een media player heb is t branden ook een beetje overbodig geworden Toegevoegd na 2 minuten: Mocht het aan je dvd speler liggen moet je gewoon de goedkoopste dvd speler kopen die er is, tegenwoordig denk ik een euro of 20 die spelen echt alles af zonder problemen...

Koop een usb stick, of externe schijf en schuif ze daarheen. Scheelt een hoop brandwerk... Foto's bijven komen en gaan...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100