Welke laptop is geschikt voor mij?

Ik wil een laptop kopen maar het moet aan de volgende eisen voldoen :
1. Het moet snel zijn
2. Het moet niet vastlopen
3. Ik download best wel veel
4. Ik moet er sims 3 op kunnen spelen
5. Ik moet er mijn schoolwerk en huiswerk op kunnen maken.

Hoeveel zou dat kosten en welke laptops voldoen aan mijn eisen en hoeveel kosten die laptops

groetjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Snelheid is relatief
2. Vastlopen heb je niet in de hand. Afhankelijk van wat je ermee doet kan hij soms vastlopen. Dus slimmer mee omgaan kan het enkel voorkomen.
3. Heeft niets met de pc te maken, of bedoel je dat je minimaal 2tb harde schijf moet hebben?
4/5 alle recente laptops kunnen Sims draaien .., Ik zou wat beter nadenken over de eisen voor je tot aanschaf overgaat ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Het moet...', het is geen paard!

Het beste antwoord

1. Hiervoor raad ik minimaal 2.4 GHZ processor aan met 4Gb RAM geheugen.

2. Vast lopen hangt, zoals eerder verteld, af van de gebruiker niet de laptop.

3. Een beetje afhankelijk van wat je zoal download minimaal 300Gb hardeschijf. Mocht je veel HD films of andere grote bestanden downloaden dan zul je een grotere hardeschijf moeten kiezen.

4. Grafische kaart met minimaal 256mb grafisch geheugen. En een beeldscherm van minimaal 15 INCH.

5. School-/huis- werk is afhankelijk wat je voor school moet doen. Is dit alleen word/ excel dan zijn bovenstaande specificaties ruim voldoende. Mocht je ook aan (3d) tekeningen of ander grafisch werk uitvoeren dan is het aan te raden een grafische kaart van minimaal 512mb te nemen en een hogere processor snelheid (en/of RAM geheugen)
Mocht je de laptop dagelijks mee naar school nemen dan is een scherm van rond de 15 INCH aan te raden anders zou je ook een grotere 17 INCH kunnen overwegen.

Hiervoor zou je rond de €400 - €600 uit komen.
Maar beter is om eerst een budget vast te stellen en aan de hand daarvan (en je wensen) een laptop te kiezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag ook beargumenteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na ja, krijgen we daar tegenwoordig minnen voor
vroeger kregen we nog waarschwingen
1: Vrijwel iedere laptop is tegenwoordig 'snel'
2: Of iets vastloopt ligt meer aan de gebruiker dan aan de laptop
3: Als je veel download is een grote harde schijf aan te raden.
4: Sims 3 kan je op zowat iedere nieuwe laptop wel spelen
5: voor het maken van je school/huiswerk kan je ook volstaan met een laptop van 10 jaar terug.

Mijn zoon heeft niet zo lang geleden een laptop bij van Acer bij BCC gekocht van 300 euro (was wel een openingsstunt) hij download en gamed zichzelf helemaal suf, doet er zijn huiswerk op en sleept hem overal mee naar toe.
Kortom, als jij een laptop van pakweg 400 of 500 euro koopt kan je d'r alles mee doen wat jij wil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb net hetzelfde neergepend als reactie
+ van mij