kan ik muziek van mijn pc afspelen via de dvd speler op aux en wat heb ik dan nodig

Toegevoegd na 8 minuten:
ik bedoel eigenlijk als versterker via de aux uitgang er zit een surround systeem op net zoals ik het geluid van de tv er over heen laat gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan met je DVD-speler alleen muziek afspelen als je er een CD'tje instopt. Je moet je muziek van je PC dus eerst op een schijfje branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan gezien het aleen maar voor muziek bedoelt is...geen probleem. ( zie link ) daar heben ze deze kabels voor uit gevonden.

de 2 tulp stekkers in je AUX input en de jack plug kan gewoon in je pc. (AUDIO output, waar normaal je speakers op zitten aangesloten, die groene) en klaar let er op dat je je PC volume niet harder als 80% zet en je je volume regelt met je DVD speler of versterker.