Wij waren op vakantie en ze hadden het elektriciteit uitgeschakeld er zat vlees in en het stinkt erg hoe kunnen we de geur schoonmaken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

haal even diep adem.. je type alsof je moet bijkomen van het rennen.. ik zou zeggen.. gewoon goed schoonmaken met geur langs alle hoekjes en gaten..
als de geur niet weg is.. zet de koelkast in de tuin.. en ga er met een spuit doorheen!

Toegevoegd na 44 seconden:
type=typte
geur=chloor

Toegevoegd na 1 minuut:
typte = typt :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een vakantie huisje is, en door hun fout is de stroom eraf gegaan.
dan zou ik bij de receptie gaan klagen., vraag of de schoonmaakploeg even bij je langskomt.
Het is dan niet jou fout
13 jaar geleden
de vriezer schoon maken met water en soda.dan enkele dagen een paar doorgesneden citroenen er in leggen met de deksel half open
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak hem grondig schoon met water en een flinke scheut azijn. Vergeet ook niet om azijn in het lekgaatje achterin te gieten. Misschien moet je het hele bakje wel verwijderen en schoonmaken, inclusief het leidinkje daar naar toe met een wattenstaafje. Als je er dan een schaaltje gemalen koffie inzet of koffieprut dan worden er ook nog geurtjes geabsorbeerd. Vanillepoeder wil ook nog wel eens helpen hiertegen of doorgesneden citroen met hierin een paar kruidnagels gestoken.
13 jaar geleden
Om onaangename geuren uit de diepvries te verwijderen volstaat een heel eenvoudige tip. Nadat je de diepvries eerst helemaal hebt ontdooid en schoongemaakt, zet je hem weer aan en leg er een aantal boterhammen in. Eén nacht (of langer dat is afhankelijk van de sterkte van de geur) laten liggen en de geur is in het brood getrokken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt de vriezer/koelkast schoonmaken met een ordinair schoonmaakproduct en daarna nog eens reinigen met "Dettol", dit product is vrijwel in iedere apotheek verkrijgbaar en het mocht mij verwonderen dat het zelfs niet in de supermarkt om de hoek te koop staat .