Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Cd zit vast in de cd-speler van de auto. Heeft iemand een trucje om die cd eruit te krijgen?

Mijn auto heeft een geïntegreerde cd-speler, dus ik kan de autoradio er niet zomaar uithalen. De cd gaat er via een gleuf aan de voorkant in, maar zit nu dus vast. Hoe vaak ik ook probeer de cd eruit te krijgen met eject... hij komt er niet uit. Heeft iemand een suggestie (behalve: "ga naar de garage") hoe ik de cd eruit zou kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

probeer het een met een spelkaart onder de cd te schuiven en dan iets omhoog wippen ...zo doe ik het als me cd niet los komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer met een stukje stevig papier of karton.
Beetje heen en weer bewegen, misschien komt het dan los.

Doe dit terwijl je de eject knop ingedrukt houdt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier wat tips in het Engels:
1) met een andere CD.
2) met een mes met een stuk plakband
3) Keihard slaan met de vlakke hand :)
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
ik heb een keer gehad dat mijn zoontje cd in de dvd en in de computer gestopt had die heb ik er met de een dunne haaknaald eruit gehaald (zijn geloof ik te krijgen bij de hema of hobby winkel de kleinste is 0.6 nummer 0.7 is ook goed als hij maar dun is ) duw hem er voor zichtig in en probeer ongeveer tot het midden van cd in gat te haken en voorzichtig eruit trekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zit er een heel klein gaatje aan de voorkant van je |CD speler.
Hier kan je een rechtgebogen paperclip induwen,en dan woord de CD speler meganisch geopend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding