Cd zit vast in de cd-speler van de auto. Heeft iemand een trucje om die cd eruit te krijgen?

Mijn auto heeft een geïntegreerde cd-speler, dus ik kan de autoradio er niet zomaar uithalen. De cd gaat er via een gleuf aan de voorkant in, maar zit nu dus vast. Hoe vaak ik ook probeer de cd eruit te krijgen met eject... hij komt er niet uit. Heeft iemand een suggestie (behalve: "ga naar de garage") hoe ik de cd eruit zou kunnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
16K

Antwoorden (5)

probeer het een met een spelkaart onder de cd te schuiven en dan iets omhoog wippen ...zo doe ik het als me cd niet los komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer met een stukje stevig papier of karton.
Beetje heen en weer bewegen, misschien komt het dan los.

Doe dit terwijl je de eject knop ingedrukt houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier wat tips in het Engels:
1) met een andere CD.
2) met een mes met een stuk plakband
3) Keihard slaan met de vlakke hand :)
escape
13 jaar geleden
ik heb een keer gehad dat mijn zoontje cd in de dvd en in de computer gestopt had die heb ik er met de een dunne haaknaald eruit gehaald (zijn geloof ik te krijgen bij de hema of hobby winkel de kleinste is 0.6 nummer 0.7 is ook goed als hij maar dun is ) duw hem er voor zichtig in en probeer ongeveer tot het midden van cd in gat te haken en voorzichtig eruit trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zit er een heel klein gaatje aan de voorkant van je |CD speler.
Hier kan je een rechtgebogen paperclip induwen,en dan woord de CD speler meganisch geopend.