Waar kan ik mijn Videokaart update?

Ik wil graag mijn videokaart(Grafische Kaart) upgrade.

1.Hoe doe ik dat?.

2.Waar doe ik dat.

Alvast bedankt mensen (:

Toegevoegd na 31 minuten:
Voor de mensen die het niet begrijpen,:P
Ik wil mijn Videokaart upgrade doormiddel van drivers.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
je bedoelt software matig of hardwarematig ? een nieuwe kaart of gewoon nieuwe drivers voor de oude kaart ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nieuwe drivers :D

Het beste antwoord

Eerst vaststellen welke kaart je hebt (via systeeminfo of via een programma als Everest, zie eerste link), en dan zoeken naar bijpassende drivers.
Dat kun je doen via diverse sites (bijvoorbeeld via de tweede bron). of je volgt het stap-voor-stapplan op de site van bron 3.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha bedankt :)!