is de kans op stroomuitval vanavond tussen 20:30 en 22:15 net zo groot als anders?

zijn er factoren die de kans vergroten of verkleinen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is een factor die het risico verkleint: een WK finale.

Vandaag is net die en dag in het jaar dat men bij de centrales bijna met zekerheid kan voorspellen welke eisen er gesteld gaan worden van het stroomnet. Er zal dus een uitgebreid draaiboek zijn voor wat er te verwachten is, hoe met eventuele problemen om te gaan, etcetera. Beter voorbereid als vandaag zullen ze in dit land waarschijnlijk nooit zijn.

In tegenstelling tot bijvoorbeeld het Verenigd Koninkrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ja dat kan...
als het precies die tijd zal zijn zie ik het meer als een sabotage
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe meer apparaten stroom gebruiken hoe groter de kans dat er een stop uitvliegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi die raamklaza
een stop maar!!!
Ja, ten minste als er in nl geen rel/ramp is.
Tijdens het wk mischien 0,0001% kans groter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is wel een kans omdat er zware onweersbuien in de atmosfeer zitten.Tengevolge van een blikseminslag zijn de kansen dus wat groter.Maar dat is niet gebeurd,gelukkig.