Is een normale tv in de badkamer veilig?

Beste ik heb een vraag ofdat een normale tv in de badkamer veilig is Zoja zal deze tv 3 meter van de douche staan en 1 meter van het bad

een jaar geleden
1.1K
jc54
een jaar geleden
TV in de badkamer.......het moet niet gekker worden.
Voor dat je beeld hebt is het vijf minuten douchen al voorbij.......
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Een tv met accu of tv kijken via je laptop of tablet op accu lijkt me veiliger maar of het goed is voor het apparaat is een tweede.
Eventuele optie zou zijn een raampje in de muur en daar een tv-scherm achter plaatsen.

Antwoorden (1)

Een normale TV is niet geschikt om in een ruimte te plaatsen waar zoveel waterdamp is. Als je bijv. de douche aanzet dan gaat waterdamp van de douche condenseren op en in de TV, dat kan kortsluiting veroorzaken.
een jaar geleden
emiel2006
een jaar geleden
Ok bedankt