Ik heb een rotatiemotortje nodig die sterk is en die een bepaalde hoek draait, hoe heet dat?

Ik ben bezig met een project waarbij ik een vleugel op wil laten klappen met een rotatiemotortje, maar ik kan die nergens vinden. Weet iemand misschien hie dat heet en waar ik het kan vinden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Jij zoekt een stappenmotor
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
Een servo kan dat. Te koop bij o.a. Conrad of een modelbouw-specialist.
bamibal
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Kan je ook uitleggen waarom jij aan een servomotor denkt en waarom een stappenmotor (hier) niet voldoende is?
Of welke voordelen de een boven de ander zou hebben in specifieke situaties?
bamibal
5 jaar geleden
Ik beweer niet dat een stappenmotor niet voldoende is, ik opper alleen een servo als mogelijke oplossing. Welke motor het meest geschikt is, hangt af van het project.