Kan je een hoesje voor de Xiaomi Redmi 6 plus ook gebruiken voor de Xiaomi Mi A2 Lite?

De telefoons lijken qua uiterlijk namelijk extreem veel op elkaar,bijna het zelfde.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

De Xiaomi Redmi 6 Plus (heet tegenwoordig gewoon de Redmi 6) heeft een afmeting van 157,9 x 76,4 x 8,2 mm en de Xiaomi Mi A2 Lite heeft een afmeting van 149,3 x 71,7 x 8,8 mm.

Het hoesje van de Redmi 6 past dus niet op de Mi A2 Lite. De laatstgenoemde telefoon is dusdanig kleiner en dikker dat het hoesje niet netjes om de telefoon heen past.