Hoe doe je een kwadraat op je chromebook?

Op school heben wij een chromebook gekregen waar we eigenlijk alles opdoen. Bij wiskunde heb ik vaak een kwadraat nodig maar ik ben er nog steeds niet achter hoe dat moet kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
6.6K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als jullie allemaal een Chromebook (een goedkoop alternatief voor een laptop) hebben gekregen, dan is er toch wel iemand in de klas die weet hoe dat gaat. Zeker de leraar moet het weten.
LeonardN
5 jaar geleden
Probeer eens ctrl-alt-2

Antwoorden (1)

Ctrl-Shift-U (en dan) 00B2

https://www.groovypost.com/howto/type-special-characters-chromebook-accents-symbols-em-dashes