Hoe mlet ik de GPS van mijn Citroën C3 updaten?

Hallo,
Ik heb pas mijn rijbewijs gehaald en rijd nu met de oude wagen van mijn moeder. Het is een Citroën C3 van het jaar 2010 met een ingebouwde GPS. Alleen heb ik al een aantal keer ergens moeten geraken met de GPS, alleen is het een probleem dat die al wat verouderd is en dus mij totaal ergens anders laat rijden of een adres niet vind, of mij ergens willen laten inslaan terwijl ik niet kan. Kortom, de GPS moet upgedate worden zodat hij weer met alle veranderingen tussen 2010 en nu terug helemaal mee is zodat ik weer zorgeloos op mijn bestemming kan geraken. Wie kan mij helpen?
Grtzz

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
BarendV
5 jaar geleden
Zo'n update kost je meer dan een losse en nieuwe navigatie (TomTom, Garmin, etc.) inclusief gratis updates. Of je koopt een houdertje voor je smartphone (met GPS) en gebruikt GRATIS apps (of Google maps als je een internetbundel hebt).

Antwoorden (1)

Is het nog navigatie (dat is meer dan GPS!) met CD-ROM als datadrager (waarschijnlijk wel namelijk)? Zoja, dan naar de dealer en nieuwe CD-ROM kopen. Richtprijs 100-200 euro, als die CD-ROM nog worden gemaakt.
5 jaar geleden
tinus1969
5 jaar geleden
Vanwaar de min? Ik krijg de laatste tijd vaak onbeargumenteerde minnen, vind ik jammer want daar heb ik nix aan.
Reddie
5 jaar geleden
Er is kennelijk een GV'er die random minnen uitdeelt.
Een beetje hinderlijk. (Maar voor je punten maakt het niet uit.)
Maar, OK, een plusje van mij.