Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik een av kabel koop werkt hij dan op mijn iPod of moet je er een speciale av kabel voor hebben

Ik heb een iPod touch 3g met de firmware 3.1.3

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Voor de Ipod heb je een speciale AV-kabel nodig. Alleen die heeft de juiste connector. Ze zijn nog duur, zoals alles bij Apple. Er zijn ook namaakkabels in de handel, die doen het net zo goed.
(Lees meer...)
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op dealextreme.com een webshop in hong kong is vertrouwd je moet alleen vaak een week of 3 wachten op je bestelling betalen via paypal staan allerlei namaak ipod artikelen op komen in een bubbeltjes envelop bij je thuis op de mat en het kost echt bijna niets verzending is altijd gratis ook bij iets van 1 dollar.
Je kan beter een AV dock kopen voor je iPod, aangezien het afspelen van filmpjes e.d. veel stroom kosten en deze dock gelijk je iPod oplaad. Ik heb zelf deze Dexim AV dock en die bevalt prima, zie link;

Toegevoegd na 2 minuten:
P.S. Bij deze dock zitten alle benodigde kabels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding